Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

I Want to Believe: The Beginning

Σήμερα είχα μια φαεινή ιδέα, από τις πολλές που με καταιγίζουν κατά τις περιόδους της ζωής μου, οι οποίες χωρίζονται σε διάφορες φάσεις, εξαρτώμενες από διάφορους παράγοντες. Λοιπόν anywayz, η αγαπημένη μου Leni σήμερα μου έστειλε ένα mail, αναφορικά με την καινούργια της ανάρτηση στο φανταστικό της bloggaki "Εσύ σε ποια ενεργειακή (σ) κατάσταση βρίσκεσαι" (Leni mou, I loved it! Αν αργήσουμε πολύ να διοριστούμε, μπορείς να επεκταθείς και να κάνεις καριέρα σε πολλούς τομείς, ένας από αυτούς τα τσιαττιστά.Picture this: εγώ να παίζω φκιολί και εσύ να λες τσιαττιστά σε γάμους, κηδείες, βαφτίσια ;P).

And it just hit me! Θα κάνω και εγώ ένα από αυτά, δικό μου, κυρίως για έναν και μοναδικό λόγο... Όπως όλοι μου οι φίλοι γνωρίζουν πολύ καλά, μου αρέσει να μιλώ, πολύ. Πάντα έχω να πω κάτι για τα πάντα. Εεε, it's not my fault if God gave me so much to think about, and then to talk about. Anw, here is how the thing goes. Εξαιτίας αυτής της (θαυμαστής κατέ εμέ, σπαστική κατά άλλους) ικανότητάς μου, συνηθίζω να στέλνω mail στη παρέα μου που μοιάζουν με εκείνα τα επιστημονικά άρθρα των 12 σελίδων που είχαμε να αναλύσουμε στο πανεπιστήμιο. Έτσι, αποφάσισα να καταγράφω εδώ τις άπειρες πιθανές και απίθανες περιπέτειές μου.

Προτού προχωρήσω any further, I have to add in defense of my case, ότι είμαι totally clueless when it comes to things like blogs etc (Leni mou, you know it better than anyone! ;P). Δε νομίζω λοιπόν το blog μου να εκτιμηθεί από τέτοια άποψη, ευελπιστώ μονάχα από σκοπιά καθαρά λογοτεχνική.

I want to believe λοιπόν ότι ο κόσμος είναι ένα όμορφο μέρος για όλους.

I want to believe that justice rules upon any other thing.

I want to believe ότι οι άνθρωποι είναι καλοί από τη φύση τους (εγώ και ο Σωκράτης σε αυτό με το "ουδείς εκών κακός", κάπου μπαίνουν περισπωμένες, δασείες και οξείες αλλά I blame the insufficiency of the modern technology που δε μπορώ να τις βάλω, honest!).

I want to believe that there is life in the other corners of this universe and the others as well.

I want to believe that this kind of life is a little more than just tubeworms and fanguses.

I want to believe that in the end all of the Losties will get off the island (Losties aka cast of LOST).

I want to believe that Clark Kent στο τέλος θα καταλήξει με τη Lana Lang, cos εσπάσαν μας έχει τόσα season στο Smallville!

I want to believe στη μετενσάρκωση και στη μετεμψύχωση γιατί αρνούμαι να πιστέψω ότι όλα τελειώνουν με τη φθορά της περιορισμένης ανθρώπινης σωματικής υπόστασης.

I want to believe ότι άξιζε τον κόπο που ξενιτεύτηκα από τη χώρα μου τους τελευταίους 9 μήνες, που άφησα πίσω την οικογένεια, τους φίλους μου, τους "κοινούς γνωστούς" μου για να έρθω στην άλλη άκρη της Ευρώπης να κάνω εθελοντισμό.

I want to believe ότι το κοινωνικο-οικονομικό σου υπόβαθρο δεν επηρεάζει την εξέλιξή σου ως άτομο.

I want to believe στις ίσες ευκαιρίες για όλους.

I want to believe I can fly.

I want to believe γενικά!

Νομίζω εννοείσατε τι θέλω να πω. Ίσως να ζω στο δικό μου πράσινο παραμύθι (δεν ήθελα να γίνω κλισέ και να πω ροζ, besides green is my fave color), με τους ευγενικούς ιππότες και τους δράκους που ξεφυσούν φωτιές, όπως συνηθίζει να μου λέει ένα πρόσωπο πολύ αγαπημένο, αλλά I really don't care! Νομίζω ότι στη ζωή μας χρειάζεται λίγη παραπάνω πίστη, που θα μας βοήθησει to get through the day.

Πίστη στον εαυτό μας, πίστη στους άλλους, πίστη ή faith αν το προτιμάτε καλύτερα. Πίστη ότι μπορούμε να καταφέρουμε να παραδώσουμε το assignment before the deadline (κουράγιο σε όσους δεν έχουν ακόμα αυτοκτονήσει στο βωμό του dissertation). Πίστη στο "πρόσωπο" στα μάτια του οποίου βλέπουμε όλα τα αστέρια του ουρανού (μαζί και όλους τους αστερισμούς, χωρίς ασφαλώς να εννοώ με τη βοήθεια παραισθησιογόνων ουσιών) ότι δε θα μας πληγώσει, ούτε he/she will run like hell the moment you say the "L" word for the first time. Πίστη στον Άγιο Βασίλη, πίστη στο Easter Bunny, πίστη στη Tooth-Fairy και όχι μόνο.
Keeping the faith (στο σημείο αυτό παραπέμπω σε μια από τις πολύ αγαπητές μου ταινίες "Keeping the faith" με τους Edward Norton and Ben Stiller).

Πίστη στα όνειρα μας...


1 σχόλιο:

Leni είπε...

Marlen mou!!!!
What a pleasant surprise!!

Nomizw eprepe na to kameis pou kairo touto to blog, nomizw eisai gennimeni blogger :)

Ate, kalogrammena, olopella kai marlenistika na einai ola damesa!!

(P.S. Enna sou 8ymwsw pou MSN giati en ekames ananoikwnsi gia to blog) hehehe